Müşteriler, tedarikçiler, alt-yükleniciler, danışmanlar gibi her tür kişi ve kuruluşla imzalanan sözleşmeler kayıt altına alınır ve takibi yapılır.

Alıcı (veya işveren) ile satıcının (veya yüklenicinin) yükümlülüklerini mümkün olan en etkin biçimde ve karşılıklı beklentileri karşılayacak şekilde yerine getirmesini sağlar. İletişim ve bilgi yönetimi bu süreçte önemli yer tutar. Projede yer alan bütün taraflarla olan ilişkiler doğru yönetilerek, projenin amacına ulaşması ve özellikle müşterinin kalite ve zaman beklentilerinin karşılanması sağlanır.

Taahhütte teklif ve ihale aşamasında başlayan sözleşme yönetimi, teminatlar, işin denetimi, iş programları, hakediş ödemeleri, hak talepleri gibi süreçleri ile koordinasyon sağlar. Yapım sonrasında kabul işlemleri, kesin hesaplar, teminatların iadesi sağlanarak garanti süreci sonunda dosya kapatılır.